Wednesday, October 23, 2013


 

 

Favorite shoes 

 


 
Today after having taken a picture of my favorite pairs of heels and booties, I realized that I only have two pairs of flats which I found kind of weird and interesting at the same time since I'm the type of person that loves to wear comfortable shoes since as a university student I have to walk a lot every day. Which means that soon I would be posting pictures of my new flats that I just ordered online!

Hoy después de haber tomado estas fotografías de mis zapatillas y botines preferidos, me di cuenta que solo tengo dos pares de zapatos de piso lo cual se me hizo un poco raro ya que soy el tipo de persona que ama los zapatos cómodos ya que, como estudiante universitaria tengo que caminar demasiado todos los días. Lo cual significa que pronto subire algunas fotos de mis nuevos zapatos de pisos que acabo de ordenar en línea!
Saludos!:)

No comments:

Post a Comment